Asiakkaan tekemät toimeksiannot

Vastaamme asiakkaan tekemään toimeksiantoon mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään asiakkaan antaman aikarajan puitteissa. Jos HAKUASI (tuotetta tai palvelua) ei löydy, sillä hintaa ja ajassa kuin asiakas on määrittänyt, emme veloita asiakkaalta palvelumaksua.

Väärin tehdyt toimeksiannot veloitamme, esim. asiakas kirjoittanut tuotteen/palvelun väärin tai epäselvästi, eikä ilmoita siitä välittömästi meille osoitteeseen info@hakusi.fi, tai jos asiakas ei tarvitsekaan kyseistä tuotetta tai palvelua.

Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia hyvitystä tai korvausta, jos emme löydä asiakkaan tarvitsemaa tuotetta tai palvelua.

Emme etsi suomen lain vastaisia tuotteita tai palveluita tai, joita Suomessa ei saa myydä tai ostaa. Näistä teemme ilmoitukset viranomaisille.

Maksaminen

Kun asiakkaan tekemään toimeksiantoon löytyy ratkaisu, asiakas saa siitä tiedon sähköpostilla. Samassa sähköpostissa asiakas saa maksulinkin, jonka kautta asiakas maksaa toimeksiannon 14 vuorokauden sisällä. Maksutapahtumasta vastaa Checkout, joka on OP:n omistama, maksunvälitykseen erikoistunut yritys, asiakasmäärältämme yksi Suomen suurimmista. Maksaminen onnistuu kaikkien pankkien verkkopalvelussa, Visa-, Mastercard- ja American Express -korteillä ja Pivo-, MobilePay- ja Siirto-mobiilimaksutavat