toimeksiannot

Asiakkaan tekemät toimeksiannot

Vastaamme asiakkaan tekemään toimeksiantoon mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään asiakkaan antaman aikarajan puitteissa. Jos HAKUASI (tuotetta tai palvelua) ei löydy, sillä hintaa ja ajassa kuin asiakas on määrittänyt, emme veloita asiakkaalta palvelumaksua.

Soittamalla numeroon 050 506 0087 voi tehdä toimeksiantoja arkisin klo 9-15. Soittamisen hinta määräytyy kuluttajan liittymäsopimuksen perusteella (pvm/mpm). Tämän päälle tulee normaalit HAKUSI pakettien hinnat sekä valitut lisäpalvelut.

Väärin tehdyt toimeksiannot veloitamme, esim. asiakas kirjoittanut tuotteen/palvelun väärin tai epäselvästi, eikä ilmoita siitä välittömästi meille osoitteeseen info@hakusi.fi, tai jos asiakas ei tarvitsekaan kyseistä tuotetta tai palvelua.

Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia hyvitystä tai korvausta, jos emme löydä asiakkaan tarvitsemaa tuotetta tai palvelua.

Emme etsi suomen lain vastaisia tuotteita tai palveluita tai, joita Suomessa ei saa myydä tai ostaa. Näistä teemme ilmoitukset viranomaisille.

Maksaminen

Kun asiakkaan tekemään toimeksiantoon löytyy ratkaisu, asiakas saa siitä tiedon sähköpostilla. Samassa sähköpostissa asiakas saa maksulinkin, jonka kautta asiakas maksaa toimeksiannon 14 vuorokauden sisällä. Maksutapahtumasta vastaa Checkout, joka on OP:n omistama, maksunvälitykseen erikoistunut yritys, asiakasmäärältämme yksi Suomen suurimmista. Maksaminen onnistuu:

  • Kaikkien pankkien maksupainikkeet
  • Visa-, Mastercard- ja American Express -kortit
  • Kattava valikoima lasku- ja osamaksupalveluita
  • Pivo-, MobilePay-, MasterPass- ja Siirto-mobiilimaksutavat